Volgende week komt het nieuwe glossy magazine Bruisend Steenbergen vers van de pers

STEENBERGEN – Volgende week ziet de eerste editie van de glossy Bruisend Steenbergen het licht. Dit nieuwe magazine ontstond op initiatief van het Evenementen Platform Steenbergen in samenwerking met gemeente Steenbergen en marketing- en communicatiebureau Vermeulen Steenbergen. Het glossy komt op tal van plaatsen in de gemeente Steenbergen te liggen. Het kan daar worden gelezen en – zolang de voorraad strekt – gratis worden meegenomen.

Doel van Bruisend Steenbergen is om via een uitgebreide evenementenkalender inzicht te geven in de vele activiteiten en evenementen die door tal van initiatiefnemers in de gemeente Steenbergen worden georganiseerd. Hierdoor ontstaat een betere afstemming en hopelijk ook een (nog) nauwere toekomstige samenwerking tussen organiserende partijen in de gemeenschap.

Interviews

Daarnaast toont het overzicht hoe levendig de gemeente Steenbergen is en kunnen de geplande activiteiten en evenementen op tijd een plaatsje krijgen in de agenda van de lezer. Ook treft de lezer in dit magazine interviews aan met diverse leden van deze gemeenschap die vertellen over hun visie op de organisatie en het effect van evenementen voor inwoners en bezoekers van de zes kernen die de gemeente Steenbergen vormen. Aan het woord komen Koos Moerenhout, Kees de Bruin, Inge Kats, Jack Bosters en Edwin Maas. Daarnaast presenteren actieve organisaties en bedrijven zich in deze glossy.

Jaarlijks terugkerend

Johan van Gils, voorzitter van het Evenementen Platform zegt zeer verheugd te zijn met het nieuwe magazine en spreekt namens het EPS uit dat dit een jaarlijks terugkerende glossy zal worden. Hij maakt in zijn voorwoord overigens van de gelegenheid gebruik om een oproep te doen aan inwoners van alle kernen om de dertien leden van het EPS te komen versterken.