Afbeelding
woensdag 20 mei 2020, 08:01

Online is ook wat bankzaken betreft veel mogelijk

STEENBERGEN – In deze tijd van corona, waarbij veel op afstand moet worden gedaan om verspreiding van het virus tegen te gaan, merken we hoeveel zaken online kunnen worden geregeld. Bijvoorbeeld op het gebied van bankzaken. Rabobank attendeert haar klanten op de talrijke mogelijkheden van online bankieren.

Online bankieren

Via online bankieren is het op elke plek waar internet voorhanden is mogelijk om inzicht te krijgen in de bankzaken. Door in te loggen op de eigen rekening – en dat kan heel veilig – kunnen eenvoudig rekeningen worden geopend of opgezegd,  betaalpassen worden geblokkeerd of juist gedeblokkeerd, transacties of afschriften worden gedownload en kan eenvoudig geld worden overgeboekt via mobiel, tablet of computer. Ook gegevens over de persoonlijke situatie – bijvoorbeeld bij verhuizing – kunnen gemakkelijk zelf worden aangepast.

Videogesprekken

En dat niet alleen. Het is ook goed mogelijk om adviesgesprekken – voor het regelen van de hypotheek of andere adviesvragen – via een videogesprek op afstand te voeren. Het inplannen van zo’n gesprek kan eveneens online gebeuren. Daarnaast blijft het natuurlijk mogelijk om gewoon te bellen. Voor particulieren kan dat via het telefoonnummer 088 – 72 26 600, voor bedrijven via het telefoonnummer 088 – 72 26 666.

Uit de Steenbergse Courant