Afbeelding
dinsdag 13 april 2021, 12:00

Lokale producten in het spotlicht bij Albert Heijn Achterberg

STEENBERGEN – “Albert Heijn Achterberg verwent de klanten graag met allerlei producten uit de regio. Deze heerlijkheden vallen nu nog beter op in de winkel dankzij het Steengoedt logo. Die producten zijn veelal uniek en bereid volgens soms jarenoude (familie)receptuur en gemaakt door leveranciers met passie voor hun ambacht. Dat verdient de aandacht”, stelt Martin Achterberg, eigenaar van de Albert Heijn aan de Lindenburglaan 1 in Steenbergen.

Wie door de winkel heen loopt, komt geregeld opvallende borden tegen met het logo ‘Steengoedt’. “We merken dat klanten graag voor eerlijke, lekkere en kwalitatief goede producten kiezen die in de buurt zijn gemaakt door betrouwbare leveranciers die met hun passie voor de producten net iets exclusievers bieden. Die keuzes zetten we nu in de spotlichten in onze winkel.”Via foto’s en korte films kan de klant kennismaken met de leverancier achter het streekproduct. Dat varieert van koekjes, brood, eieren, friet, mosselen, vlees, aardbeien en salades tot bloemen, noten, speciaalbiertjes, soepen, appelmoes, stoofperen en asperges (tijdens het seizoen).

Proeven

De producten van de diverse lokale leveranciers zijn niet nieuw in de winkel. Martin Achterberg: “Maar door ‘Steengoedt’ krijgen deze lekkernijen en bloemen wel de aandacht die zij verdienen. Om meer klanten kennis te laten maken met dit deze uitstekende producten, verzorgen we straks ook allerlei kleine proeverijen in de winkel.”

Bij enkele leveranciers zijn korte films gemaakt die een kijkje in hun keuken geven. “Dat zorgt voor nog meer betrokkenheid bij wat je koopt. Ik vind het zelf ook leuk om te zien hoe iets wordt gemaakt, om te kijken naar het vakmanschap”, aldus Martin Achterberg. “Ons motto is vertrouwd, persoonlijk en betrokken en dat geldt ook voor al deze lokale leveranciers die nu te herkennen zijn aan het ‘Steengoedt’ logo. Die begrippen vatten de motivatie en ambitie van ons en van die leveranciers mooi samen.”

Foto: Martin Achterberg van de Albert Heijn in Steenbergen laat producten van de lokale leverancier nog meer opvallen in zijn winkel door het logo ‘Steengoedt’, opdat de klant makkelijker kan kiezen voor eerlijke producten die vakmanschap uitstralen.
[ door Michelle Douw ]

Uit de Steenbergse Courant