Ledenvoordeelactie Vugts succesvol: “Maar eerlijk gezegd, ik kan even geen kiproerbakschotel meer zien”

STEENBERGEN – Vandaag is de laatste dag van de ledenvoordeelactie die Poelier Vugts in samenwerking met Steenbergse Courant houdt. Tegen inlevering van een geldige bon ontvangen leden van de Courant de kiproerbakschotel van Vugts voor half geld. De actie is een succes. “De eerste zaterdag van de actie stonden de klanten tot in de rij naar buiten de winkel”, vertelt Ria Vugts enthousiast. “In de erop volgende week was het opnieuw een gekkenhuis. Maar nu naar twee weken moet ik eerlijk bekennen dat ik even geen kiproerbakschotel meer kan zien”, vertrouwt ze vervolgens toe.

De teller stond vanochtend op 280 klanten die een bon inleverden voor de kiproerbakschotel. “Er kwamen zelfs mensen met de ‘ongeldige’ bon. Die waren denken we, geen lid van de Steenbergse Courant, maar wilden wel graag mee doen aan de ledenvoordeelactie. Er kwamen ook klanten met gekopieerde bonnen. En er was ook een klant die heel boos was en vertelde dat ze geen krant had ontvangen, maar dat ze wel gebruik wilde maken van het ledenvoordeel. Ook waren er klanten die keurig een bon inleverden, een kiproerbakschotel meenamen en de volgende dag terugkwamen zonder bon. De schotel hadden ze zo lekker gevonden en ze wilden er graag nog een. Dat is dan een leuk compliment, maar niet de bedoeling van deze ledenvoordeelactie toch?”.

Geldige bon nodig

En inderdaad, dat is niet de bedoeling. Een geldige bon is noodzakelijk. De ledenvoordeelactie is in het leven geroepen om de aanbieders die adverteren in de Steenbergse Courant de kans de geven om iets bijzonders te doen voor de leden (lees abonnees). En zeker ook om de leden een speciaal voordeel te bieden. Het is zelfs een uitstekende manier voor een lid om het lidmaatschapsgeld – dat per jaar toch al geen hoog bedrag is – snel terug te verdienen. Wanneer een lid regelmatig gebruik maakt van het ledenvoordeel, wordt dit zelfs in een veelvoud terugverdiend. Daarom zijn er vaak positieve reacties, zowel van de zijde van leden als van die van de aanbieders.

“Wij ontvangen elke keer weer hele enthousiaste reacties. Het is voor onze klanten ook een leuke manier om kennis te maken met producten die ze van ons nog niet kennen”, aldus Poelier Vugts.

Foto: Veerle van Poelier Vugts toont de ingeleverde bonnen. “Dat zijn er nu al 280 en er zullen er vandaag nog wel een flink aantal bijkomen”.