Kantine Sc Welberg voor sponsoren omgetoverd tot Casino Royal

WELBERG –  De kantine van Sc Welberg was vrijdagavond 26 januari, behoorlijk gevuld. Nu eens niet met de reguliere vrijwilligers of voetballers, maar het waren de sponsoren die door de voetbalclub uit Welberg waren uitgenodigd om met elkaar van gedachten te wisselen. De aanwezige werden verwelkomd door Sc Welberg voorzitter Gino Seesing, die het belang van inzet en bijdrage leveren voor de club onderstreepte en de aanwezige sponsoren daarvoor ook nadrukkelijk bedankte.

Vervolgens werden de aanwezigen door de sponsorcommissie meegenomen in nieuwe kansen en mogelijkheden die de digitale snelweg in zich heeft om bekendheid te geven aan naam en product. Via een PowerPointpresentatie ondersteunde G. Tunders met het voorbeeld van de “Oranje krentenbol” een beeldend en informatief verhaal dat de nieuwe uitdagende sponsor- en reclamemogelijkheden bij Sc Welberg toonde. Voor de aanwezigen een gelegenheid om hun inzichten aan te scherpen en inzicht te krijgen hoe reclame-uitingen bij Sc Welberg succesvol kunnen worden benut.  

Casino voor het vermaak

De opmerking “Meedoen is leuk, maar het gaat voor ons beiden om de knikkers” sloot   naadloos aan bij het tweede, informele gedeelte van de avond. Voor dit gedeelte was de kantine door Royal Casino omgetoverd tot een echt casino. Aan de Blackjack en pokertafel konden de aanwezigen hun ‘fun dollars’ inzetten en onder begeleiding van de croupiers het échte casino gevoel ervaren. Ook de opgestelde fruitmachine had niet te klagen over belangstelling. De aanwezigen ervaarden het samen zijn en het spel in het nep casino, als prettig en uitnodigend. In de spontaan gevormde groepjes werd er ongedwongen en onder het genot van een hapje en drankje van gedachten gewisseld. Het ging uiteraard over het bedrijfsleven en sponsoring, maar natuurlijk ook zo nu en dan over voetbal.

Deze sponsoravond was al met al een prima initiatief van de sponsorcommissie van Sc Welberg en werd door de gasten zeker op prijs gesteld.