‘Beppie’ voor AH Achterberg

STEENBERGEN – Wie vandaag boodschappen gaat doen bij Albert Heijn Achterberg valt met zijn neus in de spreekwoordelijke boter, want de supermarkt trakteert haar klanten op taart en dat heeft een speciale reden: de winkel behoort namelijk tot de 24 beste Albert Heijn-vestigingen van ons land en mocht daarvoor deze week een ‘Beppie’ in ontvangst nemen.

‘Beppie’ staat symbool voor de klant van Albert Heijn en is een replica van het standbeeld dat levensgroot voor de deur staat van het hoofdkantoor in Zaandam.

Aan de uitverkiezing tot de beste 24 Albert Heijns van Nederland ging een regionale voorronde vooraf, waarbij Albert Heijn Achterberg dus als ‘beste in de buurt’ uit de bus kwam. Alle aspecten van de supermarkt – zoals klantvriendelijkheid, kwaliteit, de personeelsorganisatie, kassa(’s) en commercie – werden door een vakkundige jury uitgebreid onder de loep genomen.

,,We zijn supertrots op heel ons team, dat wederom een fantastische prestatie heeft geleverd,’’ stelt ondernemer Martin Achterberg, meer dan content met het behaalde resultaat en de bijhorende prijs. ,,We gaan nu door naar de landelijke finale van de distrifood-wedstrijd voor alle Nederlandse supermarktformules, oftewel de ‘Supermarkt van het Jaar’-verkiezing.’’