Albert Heijn Achterberg al bij laatste vijftig

STEENBERGEN – Albert Heijn Achterberg meldt dat de supermarkt is doorgedrongen tot de tweede ronde bij de verkiezing Supermarkt van het jaar. Deze titel wordt uitgereikt aan de Nederlandse supermarkt die zich het meest onderscheidt door uitstekende prestaties op het gebied van kwaliteit, hygiëne en voedselveiligheid, service, lokale marketing, ondernemerschap, personeelsbeleid en klantvriendelijkheid.

Dat is een hele riedel, die nogal wat van de betreffende supermarkt vraagt. “Onze winkel is beoordeeld door een vakjury, die ons maar liefst drie maal heeft bezocht. Daarnaast is er een consumentenonderzoek geweest onder 60 van onze klanten”, aldus Martin Achterberg. “In het totaal zijn nu 50 winkels geselecteerd. Naast onze winkel ook nog 14 andere AH winkels en ook winkels van de supermarktketens Deen, Dekamarkt, Dirk van den Broek, Emté, Hoogvliet, Jumbo, Plus, Poiesz en Vomar. De verkiezing voor de titel Supermarkt van het jaar startte in september. De finale is op 10 maart 2018”.